2011年1月22日 星期六

“Seoul” Good 凍住過聖誕 - 鷺梁津食海鮮



是日氣溫跌到去 -15度, 咁大個女都未試過係咁凍既環境下去旅行, 真係令人難忘~

依日既 lunch, 我同亨利坐地鐵去鷺梁津食海鮮...

好開心遇上一間老實又識講普通話的舖頭, 一次過買晒我地想食既海鮮...

        


    *   攝於地鐵內的電視...  天晴但只有 -15度...




        


        


    *  由地鐵行去食海鮮都只係5分鐘, 超近呀!!!



       


   *   到啦! 嘩, 好多間海鮮舖呀! 有少少似街市 feel 但超大呀~



      


       


       


  *  乜野海鮮都有, 種類繁多...



       


   *  有我最愛既蝦呀!!!



       


       


       


   *  一盤蠔十幾隻都只係 5,000 won (約 HK$35), 真係平到笑~



       


   *  仲有大八爪魚呀!! 好新鮮呀~



       


   *  我地揀左一隻做刺身生食~



       


  *  最後我同亨利揀左一盤生蠔, 一隻大八爪魚, 同埋兩隻虎蝦做 lunch~



        


   *  舖頭對面有好多間餐廳, 我地可以搵一間帶埋D海鮮去, 叫佢地整... 跟住餐廳就會收番人頭錢 & 整野食錢...



        


    *   坐地下品嚐, 好地道呀!



        


    *   我地將一半既生蠔炭燒食~



       


   *   而另一半既生蠔就生食, 正呀!



        


   *   仲有切晒既八爪魚都郁郁下, 當夾住佢地既時候仲地會吸住隻碟架!  放入口又吸住條俐, 真係好好玩呀!!!!! (不過其實生食八爪魚係無乜味道架!)



        


    *  最後我地既炭燒虎蝦.............





沒有留言:

張貼留言