2011年1月12日 星期三

“Seoul” Good 凍住過聖誕 - 景福宮 & 仁寺洞



依日開始凍, 已經去到零下唔知幾多度...

我同亨利一早起身, 為左去景福宮睇換兵儀式 (@10am)...
       


   *  在梨大買左一個魚形餅毛毛暖包, 只要放在微波爐叮至少30秒, 個暖包就會熱, 好得意呀~  (不過唔係 keep 溫好耐咋...)




       


   *  換兵前, 同 "將軍" 影張相先~



       


   *  依個士兵真係不易做, 企係度食風, 真係........ 唉.........



       


   *  雖然儀式未至於好壯觀, 但都值得一看呢~





我同亨利無買飛入去景福宮內參觀, 係在光化門前睇完換兵儀式後, 就行路去左仁寺洞食 lunch 啦... 

由景福宮去仁寺洞都只係十幾分鐘, 好近好方便咋...



       


   *  仁寺洞的街頭 (入口)...  我地既 lunch 就去左背後二樓的 cafe



       


   *  Cafe 的樓梯間有個似我有粒墨既公仔, hahaha....



       




       



       


  *  一人一杯加左松子仁的熱柚子茶...  (一杯 HK$42, 都幾貴喎~)



       


   *  我地都試左一個韓國的雜錦甜點...   像淋淋的米通, 無乜味... (HK$35)



       


   *  一個韓國便當午餐連湯, 熱辣辣, 好野味! (HK$35 抵食)



       


    *  "我同亨利到此一遊!  Nice Restaurant!! We LOVE Korea!!!"





1 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年1月13日 凌晨4:55

    享利咁既樣既

    [版主回覆01/14/2011 11:54:00]hahahaa... 係啦... 佢玩野bear住個門將囉~

    回覆刪除