2011年1月1日 星期六

“Seoul” Good 凍住過聖誕 – 夜遊明洞



由香港坐凌晨機去首爾, 一到步, 攞左房, 第一時間訓番幾個鐘補番下...

叉夠電之後, 我同亨利就正式開始我地既首爾之旅啦...

第一餐, 我地就去左明洞對面 Pacific Hotel 附近的一間地道韓國餐館我地試了一個石煱飯&一個蛋奄列, 雖然語言不通, 但看圖加手指指, 就搞掂啦...


       


        



   *  超地道的餐廳, 連 menu 都係韓文... =.='''



       


   *  不過我地都叫到好食既石頭飯同埋蛋奄列, 好味~



       


       


   *  每次食地道韓國餐必送的前菜! 個樣好似好辣, 但其實唔係, 總之"正"!



       




食飽飽之後, 我地就行明洞掃我既化妝品同護膚品啦...  可能因為未開始正式放聖誕假, 所以人流都唔係好多, 所以去買化妝品真係好正, 服務又好, 仲送好多samples~

黃昏後, 街上多左好多野食, 好吸引...  最正係唔貴, 而且好乾淨, 所以我同亨利都好放心食...

第一日既晚餐, 我同亨利就以明洞掃街為主, 食到飽飽好滿足呀!



      
 * 越夜越多人呀!

      


      
 

   * 靚包裝的 Etude House, 我買到要退稅喔~



      


    *  亨利在 Uniqlo 買左條平過香港的牛仔褲呀~   



      
 

   * 估唔到地方同野食都好乾淨架!



      
 * 好多地道小食

      


       


   *  依條年糕腸, 熱辣辣, 超好味呀!!!



      


      


   *  真係好搞笑... 原來係泡芙, 夾一個就加cream俾你, hahaha...



      


   *  好好味既紅豆餅~



      


      


      


      


      


   *  依個係薯條熱狗腸, 好鬼得意呀~! 不過無食到, 怕食完一條會KO左...





        

    *  四周有好多又靚又大既 cafe...  但價錢都唔平~ (不過我地都有試依間)



        


    *  我的 Mango Yogurt ~



        


   *  亨利的綠茶 latte, 好香好滑~





下一篇繼續明洞掃街 (Part II)

~密切留意~




3 則留言:

  1. 真係吸引!
    [版主回覆01/03/2011 14:16:00]以為台灣掃街正, 估唔到韓國都一樣咁正架!

    回覆刪除
  2. 日一卜の日記 :          D小食好吸引呀 ,    不過言語不通 , 真係攪得掂 ?   
    "韓國" 燒烤 , 我最鍾意去 "漢和" ~  
    Bye Bye !

    回覆刪除
  3. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年1月3日 上午8:06

    早前妳去韓國,叫妳買雞泡魚干給我做手信啦
    [版主回覆01/04/2011 09:42:00]hahaa... 乜韓國出名雞泡魚干???? 好好味???
    我又未聽過喔~~~

    回覆刪除