2011年1月11日 星期二

“Seoul” Good 凍住過聖誕 - 繼續韓燒



Day 3 晚餐繼續韓燒...  地點都係明洞 Pacific Hotel 附近的地道韓國餐廳...

難得其中一位阿豬媽識講普通話, 我同亨利就可以安心叫野食啦...

       




       


  *  我地叫左一個牛 set!  用炭燒但食完個身無乜炭味, 個抽風系統真係好得!



       




       


  *   仲有鐵板雜綿牛, 可以用生菜包住食, 正~



       


    *  超好味既水冷麵, 去韓國一定要食喔~



        


    *  仲有煎魚餅



        


    *  豆腐麵鼓湯, 熱辣辣飲係最好味既...



        


    *  我地無試韓國清酒 "珍露", 因為人地話無香味但又似火酒, 所以...  我地只係試左另一隻出名既啤酒 HITE, 味道好淡易入味...





下一篇去景福宮, 仁寺洞, 清溪川, 南大門,

Lotte Mart

~ 密切留意呀 ~





1 則留言:

  1. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞2011年1月13日 凌晨4:57

    我鍾意食韓燒架,不過韓國食牛好貴既
    [版主回覆01/14/2011 11:56:00]以前就貴, 宜家已經平左好多啦... 都算抵食架~

    回覆刪除