2011年8月7日 星期日

☼ 酷熱天氣下與型男出席活動 ☼ 感覺是 --> 難忘!!! (。✪‿✪。)

 


尋日酷熱天氣警告,


34度的氣溫,


加上紫外線指數極高,


我去左邊???


    


 


返學???


    


 


一間好大好靚的學校,


好像只會在電影中才會看到的~


(就是何文田英皇佐治五世學校)


 

去足球場踢波??


, 學校可以擁有一個標準size的足球場,


很令人羨慕喔~


     



 


通通都不是,


其實我是出席了 必理痛 – [身體為先18]的活動!


     


    


大會安排了大旅遊巴在太子接載出席者~


到步後更派發活動t-shirt, cap , 毛巾, 水等等...


估不到參加者也有二百幾人喔~


      


 


活動開始時間為下午2時半,


正藉烈日當空下舉行~


我搽了50度防曬, 皮膚也感到刺痛,


好恐怖的陽光呀!!!


我也忍不住要開著傘來阻阻陽光~


     


 


大會邀請了森美為大會司儀,


而且更有物理治療師吳俊霆與我們一同做 [身體為先18] 的健康操呢~


以香港不同地區居民的常見健康問題而做不同的招式!


    


    


 


這個 [身體為先18] 痛症舒緩健康操全港首創的,


簡單易記, 好好玩~


    


    


 


只可惜陽光實在太可怕,


健康操時,


我只顧避在傘子下看,


真的很佩服一些比較大年紀的參加者可以玩足18式喔!!


 


最後更有特別嘉賓 Bosco上台,


更抽出5位參加者上台一齊同大家打餘下的9~


好開心呀~


可惜抽唔中我~ >.<


    


 

最後完成啟動禮放氣球,


謂意將痛楚 /壓力放開,


"" say goodbye!



    


 


臨走前,


真的超開心可以同森美 & Bosco 影相留念!!!


估不到森美真人是咁高大又大隻,


man ! (頓時顯得我很細小, hohoho~)


    



Bosco 真人同上鏡都係一樣咁型,


估唔到佢超好咁蹲在台上同我合照,


好好好開心,


真係好難得呢~ ^^


    



 


離開時, 大會更為各參加者送上禮物~


當中更不少得 [身體為先18] 健康操的光碟啦...


     


     


     



 


P.S.


活動好有意義,


但我覺得如果改在室內運動場舉行會更好,


因為在酷熱下做 運動真的很不好受,


好彩沒有人中暑或頭暈作嘔咋~


(到時唔通真係要即開盒必理痛救人??? Hehee…)



 


  
 
多做運動身體好, 一齊加油啦!!! 
  
 


 


~多謝收看~


 



沒有留言:

張貼留言