2011年8月30日 星期二

台中市的精彩 - Day 2



台中 --- 一直係我心目中都(以為)係一個比較舊d同鄉下一d既地方...

估唔到經過依次旅行之後,

我同亨利都對佢大大改觀~



經過差不多兩個幾鐘大巴車程由清境落山,

終於到左台中市啦!!!

仲要在 "台中車站" 附近落車, 好方便~

    






第一站我地跟書介紹去左 "二十號倉庫"~ (其實我同亨利都唔知有乜野睇)

   




原來係睇藝術的東東... =.=

    




好似依個名為 "毛髮" 既主題.... 睇到都覺得好核突~  (咁似真既? 唔通係真既??)

    




仲要用毛整左落D杯度做 design~ wahahaha.... 見到即刻笑左~

    




跟住同亨利打的去左酒店 check-in 啦~

我地在台中市住兩晚 Le Parker 黎客商旅 (http://leparker-hotel.com.tw/)

一間超方便又乾淨好住既酒店 (大推呀!!!), 正!

* 酒店旁紅色簷開始, 已經係逢甲商圈啦.........

    


    


     


     




Le Parker 正正就在逢甲商圈旁~ 旺中帶靜~

日頭既舖頭唔開架, 到夜晚就精采啦!!!

由依邊一直行到尾轉左出, 仲有源源不盡既舖,

而且仲有超多野食既掃街小店 (營業至凌晨1點),

掃餐飽先行番去酒店, 真係十個正呀!!!

    




Check-in 完放底行李, 下一站去左 "東海國際藝術街"~

目的係去 high tea~!!!

   


環境悠靜, 街的兩旁更有不同的小店 & cafe~

   


   




我同亨利最後揀左食依間豪裝既英式 cafe high tea~ Rose House!

   


   


   


依個 high tea set 係 Rose House 既招牌 (埋單連兩杯野飲都只係 HK$220, 好抵呀!)

   


   


Rose House 仲有好多果茶/ 茶茶 / 用具賣~ 都係唔貴架~

   




之後我地就向全亞洲最大既夜市 --- 逢甲夜市進發啦~

估唔到去到台中, 都可以見到韓國品牌 Etude House~ 我又點會放過佢呢~ ^^

    




其實逢甲夜市, 除左有勁多野食外,

其實仲有好多衫褲鞋襪賣架~ (不過無影到相)

真係行成晚都行唔晒, 厲害!!!

掃街必食: 大腸包小腸~  好好味~ (但勁多人排隊囉)

    


    






依日既戰利品啦~ 有好靚靚包裝既 Etude House~

    




買以上4件野~ 最後送既竟然有咁多~ 真係仲闊佬過韓國既舖, 讚呀!

    




仲有買左平靚正既頭飾, 頸鏈同埋小包包~

    




行到腳跛返酒店覺覺豬啦~

Day 2 完畢~



♡(✿◕‿◕)  多謝收看~ 歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤



1 則留言:

  1. 你揀呢間酒店又真係吾錯咁噃... 幾$一晚呢?! (不過近逢甲, 會吾會太嘈呀??)

    其實我就覺得台中比台北寧靜好多, 生活節奏慢d, 但勝在可以hea下丫嘛~ 我都好鍾意~
    [版主回覆11/06/2011 18:58:16]依間真係好得呀!!! 因為我地係東瀛遊買package架, 所以... 不過依間我地兩晚都要另外加$$$ 呀~!!
    超近逢甲, 但一D都嘈架~ 下次如果去我都會再住依間呀!!!
    係啦~ 估唔到台中都幾正, 坐車出入機場又近, 仲好過台北呀!

    回覆刪除