2011年8月31日 星期三

台中市的精彩 - Day 3 & 4 (完)



話咁快又到左台中 Day 3 啦~

酒店包左半自助早餐,

好豐富呀!!!

    






小餐廳係酒店正門旁的地舖,

仲有室外搖搖椅既坐位添~

    




食飽就出發去美術園道, 途經國立台灣美術館~ 真係又大又靚既地方呢!

    


    




由美術園道開始行, 旁邊有好多好特別既餐廳!

其實香港 (e.g. 西貢) 都可以做到依D特色街道 & 餐廳呀,

真係唔明點解做唔到.....

    


    


    


    


    


    




經過挑選一番, 我同亨利最後揀左 "我喜歡義大利麵" 食 lunch 啦~ (食完早餐無耐又食野, haha...)

    




食物味道一流, 我俾4粒星!

    




跟住我同亨利去左 "精明一街" 逛逛~

點知只係一條好削既街道, 無野岩睇... (早知唔黎依度啦~)

唯一吸引既, 就係有一間珍珠奶茶既發源店 --- 春水堂.

   


    


   




冒住有塑化劑既危險,

我地都叫左一人一杯珍珠奶茶~ 我果杯要加埋肧芽既~

正喎! 果然又香又滑, 好味!

    




入夜後, 我同亨利去左另一個必去既夜市: 一中商圈啦~

嘩, 亦係人頭湧湧, 好熱鬧呀!

雖然人多, 但比台北既夜市好行得多, 因為依度街道比較闊落~

最重要係好多野好岩睇, 仲有好多潮野賣添!!

    


    


    


    




除左有不少小型 shopping mall 外, 亦同樣有好多街頭小食~

最特別兼好味就係依個阿嬤蛋蛋~ :P

(不過食完膽固醇可能超晒標, haha...)

    






話咁快又到 last 一 day 啦~

依日要作最後衝刺...



   




逢甲的寶雅生活館有三層, 有好多野睇同野賣呀~

   


   


   


   




而康是美仲有做緊超平 promotion 既森田藥粧眼膜...

最後俾我全部掃晒~ wahahaha...... (係, 掃晒全個櫃!)

   


   




最後既戰利品~ WoW~

   




仲有護膚界頗有名氣人人鍾意既 Dr. Wu~

我癲左一口氣買左5支 toner (旅行裝...)!

仲有兩支 shiseido 既打底霜, 平靚正呀!

   


   




全家福~ hahaha

   




台中其實都有超多既 cafe 架~

我同亨利臨飛返香港之前, 我地去左一間環境舒服, 野食好味既 cafe~

"米亞諾 Miano"~

   


   


   


   


   




超用心整既野食~ 看似簡單既食物, 但係香港好難搵得到咁好味囉......

   




Miano 有好多自家制既抹醬~

由於我既 Waffle 就係用左依個老山紅茶抹醬, 即係 Earl Grey 茶味既朱古力醬~

Woo, 勁香勁好味呀!

最後我就買左一小樽帶番香港啦~

   






總括而言, 台中真係一個幾好玩既地方~ 有動有靜呢~

由機場至市區坐的士都只係半個鐘左右, 比起台北真係方便好多同埋容易預時間~

而且野食野玩都係一樣咁精彩, 讚~

所以真心推介如果你有三兩天既假期, 台中真係一個叉電既好地方!!!

Enjoy~ ^^



最後, 希望大家鍾意我今次分享既遊記~

其實我知道一直都有一班小 fans 支持我既 blog ! 真係好多謝你地~

為表答謝你地既支持,

我會送出一支有 "保濕王之稱" Dr. Wu – Intensive Hydrating Toner with Hyaluronic Acid (30ml)!





只要給我留言寫下你喜歡睇我 blog 既原因?!

我會抽出一位朋友包郵送出一支呢~

小小心意, 希望大家喜歡!

Yeah!   


(截止日期為9月10日中午12時正~ GOOD LUCK!) 



♡(✿◕‿◕)  多謝收看~ 歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤ 

   

3 則留言:

  1. 我月中會去台中呀,想問下米亞諾係邊頭架?
    [版主回覆09/04/2011 18:29:00]Miano其實都係在逢甲區...
    你可以去佢地個網睇下: http://miano.pixnet.net/blog
    Enjoy~

    回覆刪除
  2. hello,靚靚陳太太!睇完整篇台中遊記妳寫得好鬼"正"D相又影得好鬼"靚"!淨係睇見清境美麗的環境已經"嘩"一聲!!!!!我會參考妳的行程,多謝妳的分享!........(^_^)
    [版主回覆09/09/2011 11:24:00]hahaha... Alan 多謝你呀~
    好開心依個台中遊記你睇得開心又岩用~
    希望你都一樣玩得開心難忘啦~ 如果去到台中有新發現, 記得返黎話我知喎~ :P

    回覆刪除
  3. 其實精明一街街尾(即春水堂反方向), 90度角對住仲有一條街, 果度有好多特色小店架喎~ 你有無去到呀?!?!

    去台灣就一定要掃化妝品/護膚品架喇~ 我每次去都買吾少, 不過無你呢個扮靚精咁誇張囉~ haha
    [版主回覆11/06/2011 19:00:43]我地都有行去呀, 不過都麻麻地, 唔係好岩行~ >.<

    hahahahaha... 依次都真係入左唔少貨, 開心C我呀!!! 平到咁, 點忍喎!!! :D

    回覆刪除