2011年10月18日 星期二

♥用平宜價錢享受矜貴眼膜♥ (係時候要同黑眼圈講拜拜啦~)


有時我真係好羨慕身邊一些朋友
,


天生擁有一對電眼~


沒有眼袋, 沒有眼紋, 沒有黑眼圈~


 


可惜, 我自從中學成日 好似勤力讀書之後,


黑眼圈已經不斷陪伴住我成長啦~


加上年紀大左, 血液循環都慢左,


黑眼袋和眼肚的問題就更加嚴重 (!)


真係用什麼強勁的遮瑕膏都遮不了我的千年黑眼圈呀!


 


可以想像就算我化上一個靚妝,


但經過幾小時後,


脫妝後眼袋位置就會變成乾乾灰灰,
頓成變左疲倦 look~


再補粉就只會更難看……


, 唔敢素顏出街,
想靠化妝掩飾對我黎講其實都唔係好 work~
真係超煩惱!!! 



好開心 Zino PR 為我送上一盒 Zino 黑眼療金箔眼膜~  (HK$398 - 30pairs)










Zino 黑眼療金箔眼膜由韓國整形醫院研發, 針對黑眼圈不同成因~


結合矜貴金箔魚子2種醫院專利技術, 提供肌膚10級矜貴修護,


瞬間令眼部注滿新能量, 輕易去除黑眼圈及眼袋浮腫!


盒內附上一支小膠棒, 果然貼心又衛生呢~







 


眼膜成份: 每片蘊含 1 支濃縮鱘魚子精華及珍貴奈美金箔


 


, 每片的份量真的不少喔!


連續用4星期, 更可增進眼部循環及排毒, 擊退黑眼圈及眼袋浮腫呢!








矜貴金箔魚子 x 醫院專利技術, 可以:


 


排走沉黑毒素


活化眼圈循環


補充真皮層膠原


平衡肌膚正負離子


促進眼圈代謝



 

Zino 黑眼療金箔眼膜使用方法好簡單~


只要將兩片眼膜放於已清潔好的眼下位置,


然後敷上 (休息) 20分鐘~


(唔好睇少這20分鐘呀! 閉目一回讓雙眼叉叉電, 同時眼膜亦可以發揮更好的效果!)



20
分鐘後輕輕以向上方向除掉眼膜,


用手指再為眼部打圈輕力按摩~


令眼部更加得到舒緩和減淡浮腫呢!


 

 






打開眼膜盒仲有封好的內格
, 感覺更衛生乾淨,


亦唔會抽乾眼膜內的精華, 讚呀!







, 好金色閃閃呀~


一打開已看到有很多金箔鱘魚子精華!




 









我敷上金箔眼膜時
,


沒有刻意跟什麼特別的方向敷~


我覺得大圓豆位置放於眼尾或眼頭位置都係同樣舒服~ J


 






金箔眼膜剪裁很好, 很貼服,


適合任何眼型面型的人用~
就算我面型較細,
但都唔會覺眼膜過大又或者拮眼
~~ Good!






金箔眼膜質地像軟身啫喱,


敷上眼下位置感到好柔軟舒服~


而且金箔眼膜散發出淡淡的香味, 很好聞!


金箔眼膜亦很易貼上,

雖然佢比較軟身, 但又不害易黏埋~

(睇清楚D, 金箔眼膜真係好 bling bling 呀!!!)





金箔眼膜很水潤保濕,


敷上20分鐘精華也不會快乾而令眼膜翹起,


很喜歡喔~



用了整整三星期,


將相片相比一下,


很驚喜見到我的黑眼圈明顯比早前淡了~


而眼部位置更亮白左, 再無從前的暗啞~


多得專利Greenol草本精華, 有效改善了我疲勞性的黑眼圈~


 


最令我興奮既係,


我的眼袋明顯緊緻左好多,


金箔眼膜的專利Melavax複合肽補充左眼部的膠原蛋白&更生細胞,


令我眼部促進左血液循環, 提升了眼部的肌膚!!!

相信今日起我可以不用再為用遮瑕遮黑眼圈而煩惱啦~
薄薄的 BB cream 再掃上一點亮白的碎粉,
要有一個自然精神 look, 應該無難道啦呱!?!






真係好多謝 Zino 瞬間拯救了我雙千年黑眼圈~ Thank you so much!


 


真心說這個 Zino 黑眼療金箔眼膜必定是我將會買入的 items 之一~


減淡黑眼圈又可以做到緊緻的效果, 真係好岩我用!


 


P.S.  有興趣的快D http://www.zino.hk 睇下啦~



 

♡(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤


1 則留言:

  1. http://www.facebook.com/#!/groups/mamabeauty/
    介紹呢隻韓國金箔眼膜比你~不過要入group先買到
    [版主回覆04/21/2012 23:24:52]多謝你既介紹呢~~~ ^^

    回覆刪除