2011年10月17日 星期一

值得擁有的 ~ Tissot Couturier Lady





 
近來四處都見到大S的廣告,
原來係瑞士天梭表 Couturier 系列今季推出八款新的女裝腕錶~

而大S 手上所戴的, 就係 Couturier Lady Diamond 系列~


更鑲有52顆頂級威賽爾頓美鑽,


襯上大S那簡直而高貴的晚裝look,


即時充滿住好獨特的女人味&時代感, LIKE~




   










Tissot Couturier Lady Diamonds
除了大S手上所戴的黑色真皮錶帶款外,


仲有精鋼錶帶款的!


特點同樣都有防磨損藍寶石水晶錶面及防水深度100~


就算遇著落雨, 都唔擔心會遇水變壞呢~













我覺得就算平日戴上
Couturier Lady Diamonds,


又或返工一身 OL look 襯上, 都唔會感到誇張!


如果出席隆重一點的晚宴,


那錶殼上的52顆美鑽,


一定會好 sharp & 好閃喔!


兩款之中, 我都係喜歡 Black Diamond 那一款,


感覺黑色好似多點型格 & 特別! J


除了 bling bling 的鑽石系列, 其餘六款都比較 causal易襯,


而且價錢亦好划算!!!  (我好鍾意紫色的皮帶款, 好吸引呀!)












上星期我和亨利也忍不住走到尖沙咀 iSquare Tissot 分店睇下呢~ hehee…


(醒明的亨利應該明白呱?! Hahaa…)








其實我和亨利也有一對 Tissot 的情侶錶~


是超輕身的鈦金屬錶款, 我好鍾意架!


因為我唔鍾意戴太重身的錶, 會感到唔舒服嘛~










我和亨利都覺得 Tissot 錶有質量又高科技之餘,


款式又襟興~ 而且店舖服務又專業, 讚呀!


 


黎緊的生日 & 聖誕節,


要買禮物送俾心愛的人,


相信現在有晒 idea ! 哈哈...


*  (請預備好嘔吐袋~)
等我又學下大S擺個靚 pose + Tissot 錶合照先~ hahaha...











 

♡(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤


沒有留言:

張貼留言