2011年10月29日 星期六

★ It’s MAGIC ★ 興奮出席 Olay Regenerist 瞬間美肌魔法Workshop



尋日好開心去左灣仔的
La Bons Brasserie~


一間一直好想試的意大利/法國餐廳~


 



不過這次目的唔係
high tea 又或者同亨利燭光晚餐,


而係出席旭茉Jessica X Olay Regenerist 瞬間美肌魔法Workshop!


















 


大會更邀請左名人胡敏珊同我地50位讀者分享佢既護膚&美容心得~


佢認為護膚係要趁後生, 讓最好既肌膚停留後生的moment!


千萬唔好以為到45歲先去保養, 因為那時最好的肌膚都只能keep45歲吧!


這句說話真係好令我好深刻同認同呀!


怪不得成日在電視, 雜誌, 甚至依次見到佢真人都係咁靚&後生啦~~~




 


接著大會更邀請了P&G的代表Vincent為我地介紹 Olay Regenerist的重點產品, 當然唔少得最新推出的 OLAY新生高效活顏淡紋精華霜 ($239.9 – 50m l)!




Vincent更教路, 用手指輕力印開(不是推開)的手勢搽於眼部位置,


更可以輕易減去眼部細紋呢~


(, 真係啱晒我用呀!)



 


Olay「光學抗老」理論帶入這個重點新品,


光線於唔同肌膚的折射下, 會有唔同的光折射反應~


而這個新生高效活顏淡紋精華霜,


就能將老化肌膚的光學特徵, 轉變為更似年輕的肌膚!


 


P&G獨家專利光學護膚突破性科技結合左兩大特點:


頂尖光控體系 三重光控因子


新添加抗皺因子 Y-6胜肽


能令肌膚瞬間隱藏細收紋毛孔, 光滑緊緻~


 


聽完真係對OLAY新生高效活顏淡紋精華霜好有興趣呀,


我地當然急不及待要即場試一下效果~


Vincent更叫我地可以試於手的母指和食指間的皮膚~


 



未搽之前, 清楚睇到超多乾紋




搽完慢慢推開之後,


首先覺得好水潤, 但一D都唔笠,


塗完好快被皮膚吸收, 而且精華霜質地好清爽,


仲帶點淡淡香味~


 


跟住MAGIC就發生啦,


本來超多紋的手,


搽完之後好快唔見左D紋呀??!!


而且即時滋潤同修護有紋的部份,


皮膚仲好似滑左同有光澤左,


真係好神奇喔~~~




跟住我地當然試埋Olay其他重牌的產品:


 


新生高效緊緻修護霜


 

Olay Super Cream 含肌肽, 五胜肽, 玻尿酸與海洋蛋白等成份配方~


從肌膚底層修護入手, 令肌膚水潤充盈,


有效淡化皺紋, 改善鬆弛, 回復彈性, 給肌膚長時間的保濕和滋潤.




新生3D彈力眼霜


 


以螺旋形式的配方, 融合滋潤亮眼精華和緊緻抗皺精華,


能夠明亮眼周肌膚, 減淡細紋及緊緻肌膚.





最後環節
,


就是由Crystal JamMandy教我地玩貼閃石~


大會於進場時為每位出席者都影左一張相,


之後派返張相俾我地留念,


同時又可以貼上閃石~





依張就係我既傑作啦~ hahaa




活動完畢之後,


當然唔少得就係要試埋La Bons的美食啦~


我真係唔客氣,


攞滿一碟美食慢慢嘆~ 哈哈~


 




最後大會更為每位送上OLAY新生高效活顏淡紋精華霜一支!


興奮興奮興奮~


等我慢慢試用一下, 遲些再為大家分享啦!


 


 


(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕)

 


沒有留言:

張貼留言