2011年10月2日 星期日

"買咁多好彩無俾人鬧" 之護膚全面篇~♥

 


昨天早上收到這個 email~


一見到有 discount,


(加上又是我的生日),


即時要加插去 Curel 掃貨為我生日的慶祝活動之一, hahaa


 


   

 


  


   


 


我和亨利去了尖沙咀金馬倫道的屈臣氏,


原來只要買任何兩件 Curel 的產品,


就可以享有八折~


 


除此之外, @屈臣氏買滿HK$500,


又會再送 50coupon 買護膚品 (買滿 $100就可以用啦),


計落真係好抵~


 


最後, 揀下揀下就買了:


3大支 "柔潤保濕淋浴露", 1 "豐盈泡沫潔面乳" & 1 "深層保濕化妝水(II)"~


   


 


用完又回購的 "豐盈泡沫潔面乳" & "深層保濕化妝水(II)"~


正呀!


   


 


保存日期還至到 2015 年~


絕對不是就快過期而有 discount ~ GOOD!


   


 


多得 Curel 前排寄了支 body wash samples 給我,


令我愛上了 "柔潤保濕淋浴露"~ (可以安心迎接秋冬, hehe...)


   


 


日本製造~


柔潤保濕淋浴露保存日期就至到2013~


   


 


柔潤保濕淋浴露質地呈水潤狀~


性質非常溫和~


加少少水已能搓出很滋潤的泡泡!


用後感到身體皮膚很水潤舒服,


好像塗了一層薄薄的皮膚保護膜似的,


完全不膩不乾,


最重要是弱酸性及無香料成份,


真的非常適合我乾燥敏感的皮膚呢!


   


   


 


幸運的我剛巧遇上一位超 nice 的專櫃姐姐,


佢見我買咁多,


竟然送我那麼多 samples???!!!


(唔通佢知道我生日? Hahaa…)


真係好欣賞 Curel samples 都是包裝精美兼且是細細樽的 (不是一包包的孤寒)~


方便衛生之餘, 一次用不完也可以好好保存下一次用, 十個讚呀!


   


 


Sample 1: 有Q版 hand cream, 好開心~ (我未用過, 可以慢慢試下!)


Sample 2: 深層高效保濕面霜有三小盒~ (等凍D同乾燥時試下先!)


   


 


Sample 3: Moisture set 包括 face milk & 防曬 (正呀!)


Sample 4: 美白系列的 toner, face milk & 防曬 (收到時真係由心笑出黎!)


    


 


最後埋單盛惠 HK$560 (已八折左!!!) >.<


多謝 Curel x 屈臣氏送我一張$50coupon, hahaa...


   


 


Curel 專櫃姐姐更給我一張 Curel儲印仔卡~


買滿 $100有一個印,


儲滿6個印又有$50 Curel coupon... (依次已經有5個啦!)


   


 


, 睇黎依個掃貨行動將會無止境喔?! @.@


(好彩亨利見我買得咁開心, 仲叫我買多D~ 多謝亨利肯幫我拎咁重既收獲喔!)


 


踏入秋季了,

不知道你已為護膚作好準備未?


愛美的女士們,


千萬不要只顧面上肌膚而疏忽了身體的護膚喔!


 


姊妹們,


真心推介你地用 Curel 的護膚產品,


用左 Curel,


不用再怕又痕又乾既臉蛋 & body!


 

有興趣索取試用, 可到 http://web.kao.com/hk/curel/?cid=hk_curel_domain 登記!


 


♡(✿◕‿◕)  希望大家喜歡我這次的分享~


歡迎留言給我或 email to amyblogblog@gmail.com (◕‿◕。)❤


 

1 則留言:

  1. 祝妳: 生日開心, 願望成真, 身體健康
    [版主回覆10/04/2011 10:22:00]好野~ 多謝 Maplecats!!!

    回覆刪除